FANDOM

Sunny Beach (укр. Сонячний Пляж, яп. カメカメビーチ[1]) — один із світів Літнього Лісу (Авалар) «Spyro: Ripto's Rage!», портал у нього знаходиться в замку.

Атмосфера Редагувати

Цей рівень являє собою полуводную місцевість, весь час залиту сонцем. Під багато місця рівня можна потрапити тільки під водою, через підводні тунелі.

Жителі рівня — черепахи, причому різного віку та титулу. Присутні політичні персони (принц, король і два радники), три черепашонка та кілька великих товстих черепах.

Сюжет полягає в тому, що Спайро повинен проводити черепашок до нікому королю Фромиту, що знаходиться на іншому кінці рівня. По дорозі дракончик повинен буде зачищати місцевість від ворогів і підганяти великих черепах так, щоб ті стали на кнопки, що відкривають двері.

Структура Редагувати

Sunny Beach map

Карта Сонячного Пляжу

У міру проходження рівня можна буде помітити, що структура його досить проста: підводні тунелі чергуються з сушею, на якій можна зустріти велику частину ворогів і великих черепах (відповідно, і двері, які треба відкрити з їх допомогою). Карта рівня трохи нагадує підкову, так як на середині рівні розміщений різкий поворот.

Ігрові особливості Редагувати

Advisor Gromit

Радник Громить

Мешканці Редагувати

  • Принц Тортисс — черепашачий принц на початку рівня. Просить відвести черепашат до короля Фромиту.
  • Король Фромит — черепашачий король, до якого потрібно відвести черепашат. За успішне виконання цього завдання видає талісман.
  • Радник Моппет — радник. Просить врятувати черепашат від кухаря Шефа.
  • Кухар, Шеф — кухар, расу за зовнішнім виглядом визначити неможливо, але дуже схожий на качок, що живуть на рівні як ворогів. Хоче зварити вишуканий суп з черепашат (докладніше в розділі «Сфери»).
  • Радник Громить — радник. Просить знайти 7 великих блакитних ящиків і розбити їх суперпламенем, щоб звільнити черепашат звідти (докладніше в розділі «Сфери»).

Вороги Редагувати

  • Аквалангіст — маленьке рожеве істота в масці і з аквалангом. Плаває на поверхні води, що заповнює тунелі. Побачивши Спайро, атакує його списом. Легко знищується вогнем, але якщо постаратися, можна збити його ударом рогами з суші.
  • Електрик — істота невідомого походження в скафандрі і зі свого роду рогатиною в руках. Як виявляється при зустрічі з ним, ця рогатина випускає електричні розряди.
  • Селезень — судячи по характерному кряку, дійсно селезень. Від свого реального родича відрізняється великими розмірами, лускою в цятку і відсутністю пір'я. В руці тримає лопату, на поясі має плавальний круг. Знищується полум'ям, але тільки з другого разу (з першого лопається коло).
Turtle Medallion

Черепашачий медальйон — талісман Сонячного Пляжу

Сфери Редагувати

  • Вибухають ящики — квест видає радник Громить. Потрібно знайти і знищити 7 ящиків з черепашатами. Щоб знищити ящики, знадобиться суперпламя. Його можна отримати на п'єдесталі біля радника.
  • Черепашачий суп — для отримання квесту потрібно підійти до Шефа і забігти на майданчик за його спиною. Завдання: не дозволити жодному черепашонку стрибнути в котел, заштовхавши маляток в басейн з лівої сторони майданчика. Робити це можна ударом рогами, після якого захований в панцир черепашонок по інерції буде кататися по майданчику.
  • Черепашачий суп II — те ж саме, але з великою кількістю цілей.

Примітки Редагувати

  • У рівні можливо повітроплавання. Для його отримання необхідно дістатися до кухаря Шефа, поговорити з ним, але не приступати до завдання, а, зупинившись трохи правіше кухаря, пробігти вздовж ділянки стіни, що примикає до майданчику для вигулу черепашок таким чином, щоб як можна швидше застрибнути в глиб басейну для черепашок. Це необхідно робити швидко, тому що як тільки Спайро перетинає кордон ігровий майданчики, гра вважає його приступив до завдання, в якому не допускається залишати територію ігрового майданчика. Якщо Спайро перетне кордон між майданчиком і басейном, завдання тут же перерветься і Спайро примусово переміститься до кухаря. Але саме цю особливість можна використовувати для отримання повітроплавання — якщо встигнути швидко опинитися не на поверхні води, але в її глибині, то відразу ж після примусового переміщення Спайро до кухаря дракон буде плавати в повітрі.
  • Це другий з трьох світів в оригінальній трилогії, що містять у назві слово «сонячний» (англ. Sunny). Два інших — Сонячний політ і Сонячна вілла.

Примітки Редагувати

  1. カメカメビーチ=Kame Kame Beach. В блозі одного японського гравця є припущення, що カメカメ=亀噛め. Це вираз, в свою чергу, означає щось на кшталт «їстівна черепаха».

Галерея Редагувати

Проходження Редагувати

Шаблон:S2